Clt

CLT is het Centrum voor Levende Talen in Leuven.
Het centrum organiseert taalcursussen voor iedereen die aan de schoolplicht heeft voldaan.

Wanneer u op onderstaande link naar de website zult klikken, komt u op een soort voorblad. Daar vindt u ondermeer het logo van de site, waar het centrum gelegen is en kunt u kiezen of u de site in het Engels wilt of in het Nederlands.
Deze keuze biedt volgens mij het voordeel dat een veel ruimer doelpubliek kan worden aangesproken.

Wanneer u dan doorklikt, krijgt u een pagina te zien waar kort een overzicht wordt gegeven van wat u zoal binnen het CLT kunt doen. Zo kunt u bijvoorbeeld meteen doorklikken naar enkel praktische info, komt u te weten wat nieuw is, welke realisatie er zijn en welke talen er allemaal worden aangeboden. Deze pagina vind ik erg handig omdat je zo niet moet verder zoeken op de website.

Indien u toch nog wenst verder te zoeken, staat er bovenaan een overzichtelijke balk met alle mogelijkheden van de site.
Indien u wat wenst te weten over het CLT, dient u te kijken bij info CLT.
Daar naast staat een balk met alle mogelijke talen. Iedere pagina van een land bevat enkele nuttige links in verband met dit land.
Verder is er ook een balk die verwijst naar extra informatie over de zomercursussen, een zoekbalk, een login, een balk waarmee je terug van taal kunt wisselen en om terug naar de beginapagina te gaan.

De website is dus zeer uitgebreid en bevat alle informatie die u nodig heeft.

link website1

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License