Mijn Persoonlijk Besluit

Na deze korte periode kennis gemaakt te hebben met het maken van een wiki-site, ben ik toch wel tot de vaststelling gekomen dat het geen evidente opdracht was.
Voor eerst heb ik het gevoel dat werken in groepsverband geen sinecure is. Het is heel belangrijk om er van in het begin voor te zorgen dat de verschillende mensen goed op mekaar kunnen rekenen en terugvallen. Dus maw. goed kunnen samenwerken.
Tijdens het opstellen van de wiki heb ik meerdere malen ontdekt dat de knop ‘preview’ er wel voor iets staat. Mij is het meermaals overkomen dat ik bij een aanpassing onmiddellijk savede met een slecht resultaat tot gevolg.
Ik mis nog heel wat ervaring bij het opzoeken van relevante informatie.
Vroeger had ik totaal geen weet van het bestaan en al zeker niet van de werking van een wiki-site. Daarom ben ik dan ook heel tevreden dat deze opdracht in ons takenpakket zat.
Op het laatste moment ben ik naar de bibliotheek getrokken om de artikels op te zoeken mbv. mediargus. Het is een heel handige en gebruiksvriendelijke website.
Vandaar dat ik wil opmerken dat een bibliotheek nog altijd zijn waarde blijft behouden.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License